duminică, 25 ianuarie 2015

Episodul 1 - Raspunsuri Sweet Flirt- ghid, ajutor afinități

Mențiuni:
-      Scăderea afinității cu băiatul respectiv 
/      Menținerea constantă a afinității cu băiatul respectiv 
+      Creșterea afinității cu băiatul respectiv 

Nașa: Dacă vă veți întâlni cu nașa, ea vă va dărui acest colier cu perlă.

image
Ken: Ai nevoie să ai afinitatea de 50 pentru a debloca un extra dialog după episodul 13. Îți sugerez să îți crești afinitatea la aproximativ 85 înainte de sfârșitul episodului 2, deoarece în episodul 13 vei pierde cam 30-40 din afinitate la începutul episodului.

Obiecte de găsit:
Agrafă de birou: o găsești în clasă
Bani:
Registrarea:25$
Fotografia:10$
Ținuta de întâlnire:60$

Ținuta de întâlnire:
image
       
Nathaniel
  • A.      HEEE,NATHANIEL, EȘTI ACOLO???!! -
  • B.      Salut, caut delegatul principal.  +
  • C.      Salut, nu l-ai văzut pe Nathaniel prin preajmă /
Bună, sunt Nathaniel, pot să te ajut cu ceva?
  • A.      Directoarea mi-a spus să vin să te văd pentru dosarul meu de însciere. +
  • B.      Directoarea a spus că trebuie să verifici înscrierea mea. -
Și cel mai important, se pare (...) s-o aduci.
  • A.      Nu e chiar grav, așa-i? La urma urmei sunt doar niște hârtii. -
  • B.      Am pregătit eu totul, ești sigur?  +
  • C.      Bun atunci îți las astea și revin când e gata. -
Așadar acest dosar prinde contur? (...)
  • A.      Pff.. Dămi pace cu asta. -
  • B.      Nu vorbești decât de acte.Ești mereu așa sobru? /
  • C.      Fără îndoială, nu ești amuzant.   +
E adevărat că nu sunt cea mai amuzantă persoană. Ar trebui să fac totuși un efort.
  • A.      Hai,sunt sigură că poți fi distractiv dacă vrei.  +
  • B.      Sorry, n-am vrut să te vexez…  +
  • C.      Ar trebui să mănânci un clovn, poate te-ar ajuta.  -
Oh (NickName), a uitat să-ți spun,îmi pare rău, dar (..)
  • A.      E o glumă,nu-i așa?  +
  • B.      Ce?De ce?Ce am făcut?  +
  • C.      ….Îți bați joc de mine? Nu sunt soluții (..) ? -
...Era o glumă, se pare că nu prea ai simțul umorului.
  • A.      “Ha, ha, ha”stupidă gluma ta. -
  • B.      Cred că nu faci glume de-astea de-obicei. /
  • C.      Ah, asta-i o glumă, m-ai speriat.  +
Oh defapt îmi pare rău. A fost bine ascuns printre alte hârtii.
  • A.      N-ai vea și niște bani pentru taxa mea de dosar? -
  • B.      Defapt unde aș putea să îmi fac poza? /
  • C.      (nu întreba mai mult)  /
Castiel
  • A.      Salut, sunt nou venită aici,caut pe cineva(...)  -
  • B.       Salut, sunt nou venită aici  /  (mai multe întrebări=m.m.î.)
  • C.      …Salut?+
Și atunci?...
  • A.      Întotdeauna ești așa simpatic? + (mai multe întrebări=m.m.î.)
  • B.      Se pare că nu ești prea amabil. -
 Mai ales cu nou venitele, sunt  Castiel.
  • A.     , încântată să te cunosc. -
  • B.       Eu sunt (NickName), revin mai târziu. Nici nu am ajuns bine aici și deja mă chinuie cu actele + (m.m.î)

Ah, da înțtelg ce vrei să spui. Baftă cu imbecilul ăla de delegat.
  • A.      Ai o problema cu el?  / (m.m.î.)
  • B.      (nu mai spune nimic și pleacă) /
Ha,ha.Niciodată nu am văzut un tip așa strict ca ăsta.
  • A.      Nu sunt de acord,pare o persoană foarte ok.  -
  • B.      Aha, cred că ai dreptate.  +

  • A.     N-ai avea formularul meu de înscriere? -
  • B.     N-ai avea niște bani pentru taxa mea de dosar? -
  • B.     Unde ți-ai făcut fotografia de identitate? -
  • C.      (nu întreba mai mult)  /
Iarăși tu?
  • A.      Da, te dranjez?  -
  • B.      Tricoul tău îmi spune ceva.  +
  • C.      Ce-s cu hainele astea de vagabont? -
Oh da? De ce îți amintește, de un desen făcut la grădiniță?
  • A.      Vorbești prostii, este un brand de haine stil gotic foarte cunoscut. -
  • B.      Vorbești prostii, , e logo-ul unei trupe rock. +
  • C.      Vorbești prostii, , e logo-ul unui joc online foarte cunoscut.  - 
Oh deci micuța cea nouă cunoaște formația Winged Skull?
  • A.      Da, îmi place muzica rock din când în când. +
  • B.      Yeah! Rock me baby, I love rock.  –
  • C.      E tot cea ce urăsc…  -

Ken 

Hey (NickName), ești bine?
  • A.      Dar ce cauți tu aici?!  -
  • B.      Sunt bine, dar tu? Cum se face că ești aici? +
  • C.      Ce.. +
Am aflat că te muți, deci am cerut un transfer la aceeași școală ca tine.
  • A.      Serios? Frumos din partea ta!Ți-ai finalizat așadar transferul? +
  • B.      Uh…mda, e super dar mai amîncă lucruri de făcut…  +
  • C.      Așa ceva nu poate fi adevarat,ai să te mai ții după mine mult timp?!
Sper să avem colegi de clasă simpatici.
  • A.      Nu ai de ce să îți faci griji   +
  • B.      Nu spera mult totuși.   –
Da (NickName)
  • A.      N-ai avea niște bani pentru taxa mea de dosar? + (îți dă 25$)
  • B.     Unde ți-ai făcut fotografia de identitate? +
  • C.      (nu întreba mai mult)  /
Wow, m-am uitat prin împrejurimile școlii,e super mare!
  • A.      Atât de mare încât mai am câteva locuri de vazut. Pe curând +
  • B.      Atunci, du-te și pierde-te undeva -
  • C.      E diferită față de fosta noastră școală,într-adevăr +
Ti-ar plăcea să facem untur împreună mai târziu?
  • A.      În nici un caz  -
  • B.      Păi,poate mai târziu. +





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu