marți, 23 iunie 2015

Ne vorbește o fostă jucătoare.

Am renunțat să joc Sweet Flirt, recunosc.
Dacă sunt dezamagită? Sunt. Sunt dezamăgită de mine insămi care trec atât de repede de la starea de „sunt obsedată de un joc”, la aceea de „m-am plictisit groaznic de el”... dar, mai mult decât sunt supărată pe mine,sunt supărată pe cei ce au creeat acest joc. E imposibil să nu te plictisești, credeți-mă, atâta timp cât posibilitățile de joc îți sunt așșșșaaa limitate.

Dar nu revin la subiectul prea puține p.a... îi înțeleg pe creatorii jocului care câștiga în felul ăsta timp să conce
apă noi episoade.

Dacă ai putea circula liber pe holurile liceului,mai mult ca sigur ai termina un episod in jumatate de ora, cel muuult. Și apoi?! Ar trebui să aștepți 2luni până apare alt episod, ca să îl termini și pe ăla în 30 de minute,

Parcă nu merge nici așa,nu?

Oricum, sunt convinsă că sunt persoane (ca să nu zic fete, în speranța că există și băieți care joacă) care abia descoperă surprinzătoarea lumea a unei noi liceene, prinsă între un tânăr artist nonconformist și un delegat principal serviabil (bine, mai e și Ken, dar cine a vrut în primul episod să iasă cu el?!).

 Deci, pentru aceste persoane, am să continui să mă ocup de blog,și am să mă axez mai ales pe răspunsurile care știu că vă sunt așa folositoare.

Peace!

Un comentariu: