sâmbătă, 7 februarie 2015

Episodul 3 - Raspunsuri Sweet Flirt- ghid, ajutor afinități

Mențiuni:

-      Scăderea afinității cu băiatul respectiv 
/      Menținerea constantă a afinității cu băiatul respectiv 
+      Creșterea afinității cu băiatul respectiv 

 .... Dialogurile cu fundal roz sunt o traducere a celor din engleză. Deci e posibil să apară altfel în joc. Dacă dați de respectivele întrebări vă rog să îmi spuneți cum apar ele în joc. Muțumesc!

Nașa: Dacă vă veți întâlni cu nașa, ea vă va dărui acest cerceluș. 
image
Bani:
Castiel: dacă ai afinitatea peste 40 el îți va oferi biscuiții de câine, iar dacă nu va trebui să plătești $20
Dajan: $5 pentru sticla de apa
Jade: $12 pentru semințe
Obiecte de găsit:
Kiki: zgarda in camera delegaților , lesa în grădină, jucăria în curte (Trebuie să vorbești atât cu Castiel cât și cu Nathaniel înainte de a va apărea jucăria)
Colier Dajan lui: Amber l-a luat, în dulapul ei în hol. (O găsești pe Amber în clasă)
Agenda lui Jade: o găsești în clasă

Ținută de întâlnire:
image
           54$                     109$                        82$                   100$

Nathaniel

(ridică din umeri ) În orice caz, îmi pare rău că te-am implicat în povestea asta, n-ar fi trebuit să îți cer un asemenia serviciu și să te pun într-o astfel de situație. Însă putemvorbi și despre altceva decât Castiel?
  • A.      Ei bine, oare nu ai văzut un câine fugind?   +
  • B.      Directoarea s-a înfuriat pe mine!   /
  • C.      Directoarea m-a speriat de-a binelea.Ai fi zis că înnebunise în momentul ăla.    –
Câinele directoarei? Iarăși a scăpat?
  • A.      Da! Dar ăsta nu-i un motiv să se ia de mine în felul ăsta!   -
  • B.      Exagerează.E câinele ,,ei” însă mă îndoiesc că noi am avea dreptul să aducem animale aici.    +
  • C.      Și eu ce fac? Apicat pe mine, eu trebuie să-i găsesc câinele și nimic mai mult?  /
(NickName) tocami am văzut câinele alergând! Am încercat să-l opresc dar a scăpat înainte să încerc să fac ceva.
  • A.      Ești ocupat? Ar fi mult mai simplu să-l prindem amândoi.   -
  • B.      I-am găsit lucrurile și jucăria lui, dar nu pare interesat.    /
  • C.      Cred că am să renunț. Nu pare să vrea să se lase prins.    +
(tu începi discuția)
  • A.      Apropo, sunt sigură că și tu ai un câine!   -
  • B.      Apropo, sunt sigură că și tu ai o pisică!   +
  • C.      Apropo, tu ai animale?   /
Nu, mi-ar plăcea foarte mult dar mama mea este alergică.
  • A.      Păcat, e adevărat că sunt drăguțe pisicile.   +
  • B.      Iarăși alergie? Aveți toți o problemă în familie sau ce?   -
  • C.      Ia-ți un câine atunci, nu?   /  (urmează altă discuție)
Nu prea ştiu...Marea majoritate sunt un pic "stupizi" ?
  • A.      Cu toate astea, sunt tare drăgălaşi! Mai ales cei mici.-
  • B.      Cu toate astea, sunt tare drăgălaşi! Mai ales cei mici ( corect: mari).  -
  • C.      Vorbești tâmpenii, un câine nu este stupid! Înțeleleg mult și îi putem învăța mult. +

Serios? Pe cine?
  • A.      Pe Dajan/Jade, nu e din liceu așa că nu-l cunoști.  /   (Urmează încă o discuție)
  • B.      Ăsta e un interogatoriu al delegatului principal?  /
  • C.      Pe Dajan/Jade, se ocupă cu întreținerea terenului clubului / se antrenează la clubul de baschet. /
Ce? Nu, doar intrebam, din orice caz.
  • A.      (Pleaca)  /
  • B.      Ce, esti gelos?  + la lo'm mare - la lo'm scazut

Nici pe cei din liceu nu-i știu pe toți.
  • A.      Ah, mă gândeam.  +
  • B.      Lasă poveștile, cred că scotocești bine prin toate dosarele elevilor, nu-i așa?  -
  • C.      Da, mi se pare destul de normal.   /
Totuși nu-s puțini la număr. Însă cunosc toți profesorii.
  • A.      Încerci să fii bine văzut de profesori!   -
  • B.      Sunt simpatici? +
  • C.      Uh...Sunt doar profesori.   +
Le știu doar numele, nu vorbesc prea mult cu ei.
  • A.      Aș fi crezut.   -
  • B.      Ești un un elev ca toți celilați până la urmă.   +
  • C.      Nu profiți pentru a fi văzut bine de profesori?
Atunci?
  • A.      Cum să-ți spun…   -
  • B.      Exagerează.   +
  • C.      Nu-i nimic, las-o baltă.   /
Cum adică exagerează?
  • A.      Știi că i-a furat banii lui Ken?    -
  • B.      E o adevărată viperă, creează probleme tuturor, știai asta?    -
  • C.      Comparativ cu tine... Dă dovadă  de lipsă de maturitate uneori.     +
Ce? Nu se poate! Ea nu ar face așa ceva. Și dacă într-adevăr s-ar fi întâmplat, ar fi venit să se plângă, nu-i așa?
  • A.      Nu putem spune nimic despre sora ta.. Îți vei da seama singur probabil într-o zi.   -
  • B.      Îl știi pe Ken nu-i așa?Chiar crezi că e genul care să vină să se plângă?   /
  • C.      Nu e influențată negativ de cineva?   +
Nu, de ce?Trebuie sa gasesti mingile clubului, nu-i asa?
  • A.      Da, mi-e greu sa le gasesc, e enervant.
  • B.      Da, le caut,Cel putin nu ma plictisesc . +
  • C.      Pff.. Caut intr-una prin toate colturile dar nu gasesc niciuna  . -

Castiel
Bineinteles, nu mă la exmatriculat așa ușor și apoi...Hei nu e un câine care tocamai a trecut prin spatele tău?
  • A.      Ah! Era acolo?! Trebuie să-l prind cu orice preț pentru directoare.  -
  • B.      Ah! Era acolo?! Directoarea chiar m-a agasat cu acest subiect!   /
  • C.      Ah! Era acolo?! Directoarea și-a ieșit din pepeni și m-a obligat să-l prind!   +
Aha, nu-i de mirare reacția babetei când vine vorba de prinscherul ei (...) .
  • A.      Mersi dar nu am chef să amprobleme ca tine.   -
  • B.      Prefer totuși să nu o supăr.   +
  • C.      Mda, nu e prea grav, însă prefer să evit problemele.    –
Așadar căutarea ta dă rezultate?
  • A.      Nu chiar. Apropo, pun pariu că nu ai animale.   -
  • B.      Nu chiar. Apropo, pun pariu că ai o pizică    -
  • C.      Nu chiar. Apropo, pun pariu că  ai un câine.   +
Exact, nu-mi plac pisicile, sunt animale prea ingrate. Amdefapt un câine, dar unul mare, nu un pincher ca al directoarei,
  • A.      Îl cheamă Kiki și pe el?  +
  • B.      Nu sunt ingrate pisicile! Pot fi foarte simpatice și drăguțe.   -
  • C.      Mi se par un pic înfricoșători câinii mari, pot fi periculoși…   -
Haha, bineînțeles că nu, îl cheamă  “Demon”.
  • A.      Demon? E înspăimântător!   +
  • B.      Demon?E un pic bizar pentru un câine,nu?   -

Un ciobănesc. 
  • A.      Oh, nu știu.   +
  • B.      Ah, e unul dintre acei câini așa-ziși periculoși?   -
  • C.      Ah da, sunt niște căini albi!   -
Bineînțeles că nu, nu e problema mea.
  • A.      Și eu care mă chinui să-l prind!  +
  • B.      Sincer exagerezi! Mai ales că știi că nu reușesc să-l prind!   -
  • C.      Și eu care mă chinui să-l prind! Nu ești simpatic !   -
Oh, iarăși la plantele tale?
  • A.      Ei bine da. Ar trebui poate să încerci și tu.    -
  • B.      Păi, aș fi  schimbat pentru bashet dar nu mai pot.   +
  • C.      Da, mă duc să petrec un pic timpul cu Jade.   /
Jade grădionarul? Ha ha..
  • A.      Încetează! E un tip chiar simpatic așa că nu mai comenta.  -
  • B.      Ce, ești gelos?   +

Ai încă probleme cu ea?
  • A.      Nu ,,acum” în mod special, dar încerc să discut de ea cu Nathaniel iar el nici nu vrea să audă. +
  • B.      Nu ,,acum” în mod special,dar nu o mai suport, nu știu ce să fac.   -
  • C.      Nu ,,acum” în mod special, ci tot timpul, în continuu  -
Păi Nath e prea orbit de dragostea fraternă ca să realizeze că e o adevărată viperă, ce pot să-ți zic?
  • A.      Și tu ești de acord cu mine.Voi încercă să-i vorbesc din nou într-o zi,…   -
  • B.      Știi că vrea să iasă cu tine?   +

Si ce? De ce imi spui mie asta? Nu ii sunt nici mama nici tata.
  • A.      (Pleaca)   /
  • B.      Stii ca vrea sa iasa cu tine?   +

Dacă știu? Un pic știu,ha ha!
  • A.      Și nu o placi?    /
  • B.      E chiar așa de evident?    +
  • C.      Ha, nu pot să cred, tu te lauzi?!    -

Dajan
Hei salut! Ești în clubul de baschet?
  • A.      Nu chiar, în fine poate.  +
  • B.      Nu, am fost doar obligată să fiu aici.  -
  • C.      Nu chiar, dar îmi place mult baschetul!  +
Ha, ha, suna de parca nu esti sigura? Bachetul e cool.
  • A.      De fapt, ajutam clubul si (...) Si cine esti tu? Esti in echipa?   -
  • B.      Din cauza ta, am cautat (...)  Si cine esti tu pana la urma?  + 
  • C.      Fac doar un mic favor, asta-i tot. Esti in echipa?   /
Oh mai stai puțin, vorbind de antrenament ai vrea totuși să-mi faci o favoare?
  • A.      Da, ce anume?  +
  • B.      Nu, îmi pare rău,am deja destule lucruri de făcut.   –

Super, mulțumesc mult. Cât îți datorez?
  • A.      Nimic, ți-o ofer.  -
  • B.      $5 înă nu ești obligat să mi-i restitui…  +  (îți dă $5)
  • C.      M-a costat $10  /  (îți dă $10)
Mi-am pierdut pandativul meu!L-am pus pe bancă cu prosopul și sticla de apă și a dispărut.
  • A.      Ce lănțișor? Trebuie să ai grijă de lucrurile tale și nu ți se va mai întâmpla.  -
  • B.      Ce lănțișor? Ai nevoie de ajutor?  +
  • C.       Ce lănțișor? Pot să încerc să-l găsesc dar nu gratuit.  –
Apropo, dacă ești în clubul de baschet trebuie să ai jucători preferați,nu- i așa?Cine sunt?
  • A.      Michael Jordan, Scotty Pippen și Tony Parker.  +  (ilustrația)
  • B.      Tony Jordan, Scotty Nathan și Michael Parker.  /
  • C.      Zac Efron, Denzel Washington și Will Smith  /

Jade
Hei, salut, tu ești responsabilă de clubul de grădinărit? E lamentabil, florile se ofilesc.
  • A.      Hey,liniștește-te, mi s-a cerut să ajut clubul de grădinărit de doar două zile. Nu sunt responsabilă de nimic.  +
  • B.      E de ajuns să le înlocuiești! De două zile ajut clubul, nu sunt responsabilă de nimic.  -
  • C.      Pot face ceva? Ajut clubul de doar două zile.   /
Nu cred că le putem salva pe toate. Știi cine este responsabil de club?
  • A.      Păi.. nu tu ești?  -
  • B.      Nu știu. Tocmai ți-am spus că ajut clubul de numai două zile. Aș fi crezut că tu ești.   +
  • C.      Îmi pare rău nu știu, dar tu cine ești?   -
Scuze, sunt nervos. Numele meu e Jade. (...)
  • A.      Deci petreci mult timp cu maine in tarana?  +
  • B.      Jade? Asta nu-i un nume de fata?   -
  • C.      Dubla educatie? Asta e tare,cu cat esti platit?   +
Hey (NickName), cunoști o anume Iris? Mi s-a spus că a luat cu ea cutia de semințe de la club.
  • A.      Nu o cunosc pe Iris, îmi pare rău.  /
  • B.      Și dacă o cunosc ce se întâmplă?  -
  • C.      Da, o cunosc un pic.   +
Însă….
  • A.      Ce mai e?   -
  • B.      Pss pss..taci. Nici nu vreau să știu.   -
  • C.      E o problemă?    +
Nu-i mare problemă însă nu am tot ce îmi trebuie în această cutie.
  • A.      Folosește-te de ce ai atunci.   -
  • B.      Ar trebui totuși să te descurci cu ce ai acolo.  -
  • C.      Și cum ai să faci?   +
Cultura florilor nu e ,,aproximativă”. Am nevoie de un alt tip de semințe. Ai putea te rog să mergi să îmi cumperi în timp ce eu continui să lucrez?
  • A.      Da, dacă te poate ajuta.  +  (îți dă $25)
  • B.      Nu, m-am săturat să-mi pierd timpul (...) .  -

Am intrat într-o mare încurcătură... Miam pierdut agenda. (...)
  • A.      Ok, am să văd dacă o găsesc.   +
  • B.      Grăbește-te și-o caută atunci.   –
  • C.      N-am vazut nici o agendă prin preajmă.  
N-am terminat de udat plantele... Ah, dacă nu ești în clubul de grădinărit din întâmplare, ar trebui să-mi poți spune în ce ordine să le ud. De la cea mai fragilă la cea mai rezistentă. 
  • A.      Aș zice, liliacul mai întâi, apoi orhideea și cactusul la sfârșit.  /
  • B.      Aș zice, orhideea mai întâi, apoi cactusul și liliacul la sfârșit..   /
  • C.      Aș zice, orhideea mai întâi, apoi liliacul și cactusul la sfârșit.   +  (Ilustrația)






2 comentarii: